vineri, 19 noiembrie 2010

Promovare petitie: "Reabilitarea podului din Garleni si ridicarea restrictiilor de circulatie"

Va rog sa sprijiniti acest demers.Semnati petitia online:http://www.petitieonline.ro/petitie-p21237044.html


Dupa mai multe incercari de a aduce pe masa guvernantilor inca o prioritate a judetului Bacau,ramasa ca promisiune pentru viitor,am apelat la spiritul comunitar al bacauanilor pentru a trage un semnal de alarma asupra faptului ca sunt lucruri care nu pot fi amanate la nesfarsit.
Raspunsul ministerului la interpelarea din iunie 2009:,,prin expertiza tehnica a podului peste raul Bistrita de pe DN 15 ,situat in localitatea Garleni-judetul Bacau ,au fost constatae degradari majore in structura acestuia,care pune in pericol siguranta circulatiei rutiere si a podului insasi,pentru care s-a luat masura preventiva de introducere a restrictiilor de circulatie.Pentru reabilitarea podului in discutie  a fost elaborat studiu de fezabilitate si incepand cu 2005,acest obiectiv a fost inclus in diverse programe de reparatii care nu au fost finalizate din cauza lipsei surselor de finantare.Actualmente podul este inclus in programul de finantare POS-T,FEDR,fiind in curs de elaborare documentatia de accesare a fondurilor conform Ghidului Solicitantului.
 Pentru ca nici in 2010 nu s-a intamplat nimic cu acest pod,continuand doar degradarea lui,am reluat demersul printr-o noua interpelare la care primesc-doar un alt raspuns din care aflu ca: ,,in anul 2009 ,a fost semnat un contract pentru actualizarea studiului de fezabilitate existent,care se afla in faza de obtinere a avizului Consiliului Tehnico-Economic.Pentru executarea lucrarilor de consolidare si reparatii,CNADNR a propus ca podul de pe DN 15 sa fie inclus intr-un pachet de 7 poduri,in vederea promovarii in programul de finantare POST-FEDR.
Din pacate in acest moment nu mai sunt fonduri disponibile pe componenta rutiera FEDR,asfel incat promovarea altor obiective este,deocamdata,conditionata de lipsa finantarii.
Pana cand va fi posibila demararea lucrarilor(pana cand?...),administratorul drumului se ingrijeste de intretinerea permanenta a semnalizarii verticale din zona si a amenajarilor de restrictionare a circulatiei pe pod. 
Poate semnatarii acestei petitii,care imi doresc sa fie cat mai multi ,vor lamuri pe cei in drept ca obiectivul pod-Garleni este unul de interes major pentru zona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu