miercuri, 1 februarie 2012

Raspunsul DRPR la intrebarea adresata in plenul sedintei din 21.12.2011



Anul trecut ,in decembrie ,adresam domnului secretar de stat Eugen Tomac,o intrebare ,a carui raspuns avea sa aduca lamuriri la cateva probleme ridicate de catre romani din diaspora.

Astfel conform raspunsului primit aflam ca :
-In anul 2011 ,DRP a primit 461 de proiecte in valoare totala de 46 800 341 lei, din care s-au finantat doar 143 de proiecte.(ba am primit chiar si 2 anexe cu lista proiectelor depuse si lista proiectelor finanatate,care chiar merita o analiza).
-La  intrebarea privind Strategia Nationala pentru Romanii de pretutindeni,raspunsul este ca DRP nu a primit nici o propunere din partea romanilor din afara granitelor tarii.Am pus intrebarea stiind ca au fost depuse o serie de modificari pe care le-am primit si eu, si pe care ma angajez sa le pun la dispozitia dlui Eugen Tomac.
-Acelasi raspuns am primit si la intrebarea privind propunerea de modificare a Legii electorale.La nivelul DRPR nu se stie despre Petitia societatii civile de modificare a legii electorale,aflam insa ,ca exista cateva puncte de vedere din partea societatii civile in acest sens ,fara sa faca nici o referire la aceasta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu