sâmbătă, 31 iulie 2010

Comanesti-Intalnire cu pensionarii



Orasul Comanesti este o comunitate adoptata si adaugata responsabilitatilor de parlamentar .Desi colegiul meu cuprinde 3 colegii de deputat ,respectiv 48 de comunitati locale vin cu drag aici.Oamenii convinsi ca nimeni in afara de Dumnezeu nu mai face minuni pentru ei,vor sa ne asculte, vor sa primeasca asigurari ca macar in viitor viata lor va fi alta.,,Intelegem e greu pentru toti criza e generala ,dar pana cand,,se intreaba.Din pacate nu pot face previziuni si nu le pot da sperante,pentru ca modul in care Guvernul lucreaza la adaptarea si impunerea masurilor anticriza nu face decat sa loveasca tot in cei cu venituri mici ,iar pentru agentii economici masurile se lasa asteptate.
Un pensionar suparat ,cu un ton grav imi spune ca noi parlamentarii suntem vinovati pentru toate relele.Ii povestesc cu sinceritate ca in asa vremuri multi nu se bucura de statutul pe care il au,ca din pacate nici cei care se zbat pentru drepturile semenilor lor nu mai au parte de nici o multumire.Povestesc cum in ziua votului pentru motiunea depusa impotriva masurilor de reducere a pensiilor si salariilor propuse de Guvern am fost huiduiti, de pensionarii participanti la greva, fara deosebire ca sustinem sau nu interesele lor.Le explic modul in care impreuna cu colegii mei am sustinut zeci de amendamente la legea pensiilor unitare,ce demersuri am facut pentru sustinerea cadrelor militare disponibilizate,a pensionarilor in general,pentru reducerea varstei de pensionare pentru femei,pentru pastrarea punctului de pensie.Il induplec pe moment dar sunt sigura ca a plecat cu acceasi idee ca totul e degeaba,cu aceeasi amaraciune pe care o trieste zilnic.Si din pacate cred si eu ca multe eforturi raman fara satisfactia lucrului implinit.
Situatia economica a Romaniei,dorinta de reformare in tot si toate suprapusa cu o criza economica,sociala,politica nu ne da speranta de redresare apropiata.Oamenii vorbesc tot mai mult de nevoile lor ,de lipsurile lor de sanatatea lor si se intreaba pana cand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu