joi, 27 octombrie 2011

,,Livada copilariei,,program lansat de CJ Bacau

Astazi a luat startul programul,,Livada copilariei,,lansat de Consiliul Judetean,la initiativa presedintelui Dragos Benea.
Programul se va derula  in perioda 27 octombrie-3 noiembrie,in 45 de comunitati din judetul Bacau,precizand ca propunerea de participare a fost inaintata catre toate cele 85 de UAT,fara a tine cont de culoarea politica.Dintre acestea 45 au identificat suprafete de teren,fie fostele livezi ale scolilor,fie alte terenuri accesibile copiilor,elevi din clasele I-VIII.
Fiecare copil va primi un pom fructifer pe care il va planta si de care va avea grija.Asa vor fi refacute sau infiintate 112 livezi prin proiectul,,Livada copilariei,,care se va derula pe o perioada de 4 ani,, intre 2011 si 2014 inclusiv, Printre obiectivele programului  se numara "cresterea responsabilizarii scolarilor din mediul rural privind protejarea mediului inconjurator.Scolile ar putea ajunge sa aiba mere din productia proprie si astfel n-ar mai fi necesara cheltuirea de catre Guvern a unor sume de bani in programul "Marul in scoli".
Pentru a vedea cum se desfasoara actiune si a participa efectiv,am fost in colegiul 5,in patru localitati:Secuieni,Izvorul Berheciului,Oncesti si Filipeni.Am intalnit directorii de scoli ,primarii ,nu doar pe cei PSD si am vorbit despre proiect care merita toate aprecierile.Majoritatea pregateau terenul ,munci mai grele pe care copii nu le pot face,urmand ca pe locul amenajat copii sa palanteze propriul copacel pe care il vor ingriji pana va creste mare.Am sadit si eu un copacel in gradina scolii, la Izvorul Berheciului,pe care l-am dat in grija lui George ,un elev in clasa a -VII-a,pana  mai  revin aici.






Sunt covinsa ca pomisorul meu va rodi am avut asistenta serioasa, dar si sprijin de la  domnul primar,domnul viceprimar si domnul director al scolii

 Voi reveni cu postari de la Filipeni, unde am intalnit un batranel extrem de simpatic si tare mahnit de vremurile pe care le traim..Are o pensie de 350 de lei si 92 de ani.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu