vineri, 11 noiembrie 2011

Buhusi-Intalniri cu organizatiile PSD

Intalniri cu organizatiile de cartier.Uneori ma intreb de unde mai au oamenii astia speranta si putere sa astepte zile mai bune?...Ce sa le spui?... salarii si pensii inghetate.Cu ce ne incalzeste ca dna ministru sulfina Barbu si doreste ca tinerii să fie bine plătiţi, să aibă cine să ne  plătească pensia.
"Dacă vreţi să fiu foarte egoistă, îmi doresc ca tinerii să fie bine
plătiţi ca, atunci când eu voi ajunge la pensie, să aibă cine să-mi
plătească şi mie pensia", spune Sulfina Barbu.
Recent, Sulfina Barbu susţinea, la Realitatea TV, că a fost pusă în
postura de a-şi linişti mama în privinţa diminuării pensiilor.
"Şi mama mea este pensionar şi am vorbit aseară la telefon şi sper să se uite acum, m-a impresionat pentru că mi-a spus: 'Mamă, înţeleg că
nu sunt bani pentru indexarea pensiilor, dar spune-mi tu, te rog
frumos, că am încredere în tine, vor fi micşorări de pensii, să ne
aşteptăm la micşorări de pensii?
Ma intreb pensionarii pe care nu are cine sa ii linisteasca cum trec aceasta perioada ?Pensii,salarii,subventii la caldura ,indemnizatii,somaj ...ufff .
Pe deasupra singurul subiect si cel mai de interes :ce se intampla?De ce nu va intelegeti la Bucuresti?...





Sunt framantari...sunt sigura ca se va gasi intelepciunea necesara ca PSD-ul sa treaca peste aceasta incercare.Poate ca asa chiar nu se mai putea.
Sa incheiem intr-o nota optimista-vom fi acolo unde ne este locul-romanii stiu ca numai un partid de stanga le poate intelege temerea si nevoile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu